یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

شناخت بيشتر مشتري

۹۸ بازديد

آژانس هاي اعتباري به وام دهندگان كمك مي كنند تا توسط كلاه برداران مورد سواستفاده واقع نشوند و ريسك معامله نداشته باشند.
آژانش اعتبارسنجي شخصيت و ظرفيت و سرمايه و موارد ديگر را بررسي ميكند تا وام دهنده از رسك وام دادن مطلع شود. براي دريافت گزارش اعتبارسنجي خود اقدام نماييد.

عوامل مهم بر امتياز اعتباري

۸۹ بازديد

افراد براي اينكه بتوانند تسهيلات دريافت كنند نياز به رتبه اعتباري بالا دارند اين توسط آژانس هاي اعتبارسنجي فراهم مي شود. بانك اول توسط يك آژانس فرد را مورد بررسي قرار مي دهند. و به بانك مي گويند آيا فرد قابل اعتماد هست يا خير.عوامل بسياري بر رتبه اعتباري فرد تاثير گذار است برخي از اين شاخص ها را به طور كوتاه در اينجا نام برده و توضيح مي دهيم. براي آشنايي بيشتر با اين عوامل وارد شويد.

خدمات مالي در ژاپن

۸۶ بازديد

ژاپن بحران هاي مالي زيادي پشت سر گذاشته است اما تنانست خود را به خوبي بازيابي نمايد.
ژاپن در بازارهاي آزاد به راحتي حرف اول را مي زند. اين كشور در هر زمينه اي تلاش بي وقفه انجام داده و توانسته در برخي موارد كالاي بي رقيب توليد نمايد. از اين رو داراي اقتصاد بسيار بالايي مي باشد. بسياري از اشخاص حقيقي يا حقوقي بعد از اعتبار سنجي مشتريان بانك توسط شركت اعتبار سنجي توانسته اند از بانك هاي مطرحي مانند: ميتسوبيشي ، ساميتومو ميتسويي، رزوناهولدينگر و بسياري از بانك هاي مطرح ديگر در كشور ژاپن تسهيلات مهمي را دريافت نمايند.
براي ادامه مطلب وارد شويد

موارد مهم در گزارش

۸۲ بازديد

در گذشته زماني كه يك وام دهنده اقدام به پرداخت وام به مشتري مي كرد براي بازپرداخت آن به سختي بسياري مي افتد. از اين رو بانك ها داراي معوقات بانكي بسياري بودند كه برخي از آن معوقات را ديگر به حساب نمي آوردند زيرا اميدي به بازگشت آن نداشتند. كم كم مديران بر اين تصميم بر آمدند تا واحدي به نام اعتبار سنجي تاسيس نمايند تا كار هاي اعتبار سنجي مشتريان بانك را انجام دهند. لاعات از اين قبيل مي باشد. اين اطلاعات به صورت كامل در فرم اعتبار سنجي مشتريان درج شده است و نمره اعتباري در اين مرحله صورت پذيرفته است. اين گزارش براي وام دهندگان بسيار حائز اهميت است و به بيشترين مواردي كه در آن ذكر مي شود توجه ويژه اي مي كنند اما يكي از موارد بسيار مهم معوقات بانكي و نحوه پرداخت اقساط وام ها مي باشد كه براي بانك ها بسيار قابل توجه مي باشد.
اعتبارسنجي جز موارد بسيار مهم در دادن تسهيلات است از اين طريق است كه وام دهنده مشتري خود را شناخته و مي داند به چه كسي وام دهد و چه ميزان.
براي اطلاعات بيشتر به لينك مراجعه نماييد.

اعتبار از كجا مي آيد

۹۵ بازديد

رتبه اعتباري مواردي است كه توسط شركت هاي اعتبارسنجي ارائه مي شود.
در حقيقت، گزارش اعتباري، معرفي نامه اي است كه كارنامه و عملكرد اعتباري شخص در زمينه پايبندي او به ايفاي تعهداتش را نشان مي دهد.
براي دريافت رتبه اعتباري كليك كنيد.

خدمات مالي در چين

۱۰۶ بازديد

با بيشتر شدن معاملات تجاري و نياز به اعتماد استفاده از خدمات اعتباري نيز بيشتر شده است در كشور چين هم همچون ساير نقاط دنيا شركت هايي هستند كه خدماتي ارائه مي دهند آنها گزارش يه وام دهنده در مورد خوش حسابي و بد حسابي شخص ارائه مي دهند و به وام دهنده و طرفين معامله كمك مي كنند تا با شناخت بيشتري اين كار انجام شود.
منبع: وبلاگ سامانه اعتبارسنجي آيس

قرض الحسنه

۸۵ بازديد

قرض الحسنه نيت سود ندارد فقط از لحاظ خيرخواهي مي باشد. اين نوع وام دهي فقط در بانكداري اسلامي مي باشد كه فقط و فقط هدف آن بانكداري بدون ربا است.
در كشور ما هدف از بانكداري، يبانكداري بدون ربا است كه به بانكداري اسلامي معروف مي باشد. براي دادم تسهيلات قرض الحسنه نياز به شناخت مشتري است كه اين مهم از طريق يك آژانس اعتبارسنجي انجام مي شود. مي‌دهند. براي توضيحات بيشتر كليك نماييد.

معرفي يك آژانس رتبه اعتباري ديگر

۹۶ بازديد

بهترين آژانس اعتبارسنجي و رتبه بندي اعتباري كه در صنعت بيمه در سراسر جهان فعاليت مي‌كند و شركت هاي بيمه و ديگر شركت ها را رتبه بندي مي كند. اين شركت از سال 1899 فعال است.
منبع: www.icescoring.com

معرفي يك آژانس اعتبارسنجي

۹۱ بازديد

آژانس اعتباري CTOS يك موسسه مالزيايي مي باشد و مقر آن در همان شركت است. بدليل وجود همين شركت ها است كه در امور مالي مالزي رتبه 12 جهان را داراست. اهميت بررسي گزارش اعتباري براي بسياري از شركت ها بانك ها و موسسات بسيار پر اهميت است.
براي آشنايي بيشتر با اين شركت و شركت هايي همچون او مي توانيد به لينك مراجعه نماييد.

معرفي سايت وام دهي

۷۵ بازديد

سايت Lending Club يكي از مقاصد معتبر دريافت وام شخصي آنلاين است.
اعتبار سنجي وام در اين سايت از طريق داده‌هاي مالي و اعتباري كه بانك‌ها و موسسات مالي و اعتباري از مشتريان خود مي‌دهند، انجام مي‌شود.
از مزاياي دريافت وام اين سايت طولاني بودن بازپرداخت وفرآيند آسان اشاره كرد. شايد بتوان گفت دير دادن وام از معايب ايسن سايت است. و ديگر اينكه كامزد اول دريافت مي وشد يا از وام كم مي شود.
پس از تعيين ريسك اعتباري، سايت Lending Club نرخ بهره را ارائه مي‌دهد، اما بخشي از آن كارمزد دريافتي از سايت است كه باعث كاهش مبلغ وام مي‌شود.منبع: سامانه اعتبارسنجي آيس