چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸ ۱۷:۱۵ ۸۵ بازديد
در دهههاي اخير، مشتريان به طور فزايندهاي به اعتبار وابسته شدهاند.
رتبهبندي اعتباري ابزاري مهم براي اعتبار سنجي قرضگيرندگان است. قرضگيرندگان پس از سنجش اعتباري ( اعتبار سنجي ) با سهولت بيشتري به وامها و كارتهاي اعتباري دست خواهند يافت.
رتبهبندي در آمريكا در دو سطح مصرفكننده و كشور صورت ميگيرد كه در هر دو سطح مزاياي خاص خود را دارد.
در سطح مصرفكننده و در سطح كشوري
موسسات اعتبار سنجي مهم، مانند موديز و استاندارد و پورز، خدمات رتبهبندي را براي ماليات انجام ميدهند.
براي دريافت رتبه بندي اعتباري شركت خود اقدام كنيد.