یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

نتايج وابستگي به رتبه بندي اعتباري

۸۴ بازديد

در دهه‌هاي اخير، مشتريان به طور فزاينده‌اي به اعتبار وابسته شده‌اند.
رتبه‌بندي اعتباري ابزاري مهم براي اعتبار‌ سنجي قرض‌گيرندگان است. قرض‌گيرندگان پس از سنجش اعتباري ( اعتبار سنجي ) با سهولت بيشتري به وام‌ها و كارت‌هاي اعتباري دست خواهند يافت.
رتبه‌بندي در آمريكا در دو سطح مصرف‌كننده و كشور صورت مي‌گيرد كه در هر دو سطح مزاياي خاص خود را دارد.
در سطح مصرف‌كننده و در سطح كشوري
موسسات اعتبار سنجي مهم، مانند موديز و استاندارد و پورز، خدمات رتبه‌بندي را براي ماليات انجام مي‌دهند.
براي دريافت رتبه بندي اعتباري شركت خود اقدام كنيد.

توضيحاتي در رابطه با سابقه اعتباري

۸۶ بازديد

بعضي اوقات سابقه اعتباري اثرات منفي در زندگي مي گذارد
هرچقدر معوقات اقساط سررسيد گذشته و چك ها بيشتر باشد سابقه اعتباري اثرات منفي در زنگي ميگذارد.
اين اثرات تا 8 سال بر گزارش اعتباري تاثير دارد.
وام دهندگان به اين مئارد بسيار اهميت مي دهند.
كنترل اعتبار كه خط مشي اعتباري نيز ناميده مي‌شود. شامل استراتژي‌هاي به كار گرفته‌ شده توسط شركت به منظور تسريع فروش محصولات يا خدمات از طريق اعطاي اعتبار به مشتريان بالقوه يا مشتريان فعلي شركت است.
براي توضيحات دقيق تر به لينك مراجعه نماييد.

وام دهي به مشتريان حقوقي

۱۰۳ بازديد

امروزه مفاهيم گسترده اي نظير اعتبارسنجي مشتري جاي خود را در ميان بانكداري آنلاين تثبيت كرده اند. مديريت ريسك اعتباري مشتريان حقوقي در كنار جذب منابع مختلف اهميت بسيار زيادي براي بانك ها دارد.
براساس آماري كه از سوي بانك مركزي منتشر شده است، در سال هاي اخير ميزان مطالبات معوق بانك ها بسيار افزايش يافته است كه نشان دهنده اين است كه نياز به استعلام بانكي بيش از گذشته حس مي شود.
در اين بررسي آنچه كه نتايج نشان مي دهند اين است كه 27 متغير شامل متغيرهاي مالي و غيرمالي مي شوند، كه در نهايت با استفاده از تكنيك هاي تجزيه و تحليل، خبر از 8 متغير تاثيرگذار، در زمينه خطر پذيري اعتباري و اعتبار سنجي مشتري مي دهند.
دريافت گزارش اعتبارسنجي حقوقي

معرفي شركت اعتبارسنجي

۷۹ بازديد

سامانه اعتبار سنجي آيس نمايندگي فروش شركت مشاوره رتبه بندي اعتباري ايران است كه اين شركت تحت نظارت بانك مركزي فعاليت مي‌كند كه افراد حقيقي و حقوقي مي‌توانند با مراجعه به سايت شركت اعتبار يكپارچه سپهر و يا از طريق اپليكيشن اين شركت ( آيس ) پس از وارد كردن كد ملي و شماره تلفن همراه منطبق با كد ملي، تاييد هويت، پرداخت مبلغ گزارش گيري رتبه و نمره اعتباري خود و يا فرد و شركتي كه قرار است با آن وارد معامله مالي و اعتباري شوند، مشاهده كنند؛ البته بانك‌ها و موسسات مالي و اعتباري هم مي‌توانند از اين سامانه اعتبارسنجي در تاييد و يا رد درخواست افراد وام گيرنده استفاده كنند. تقريبا تمامي بانك‌ها و موسسات مالي و اعتباري مجاز و مورد تاييد بانك مركزي و وزارت اقتصاد و امور دارايي هم با آن همكاري مي‌كنند تا اطلاعات درست افراد حقيقي و حقوقي و شركت‌ها و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي وارد شود.
با ورود به لينك ميتوني نمره اعتباري خودت رو دريافت كني.

تصميم گيري در ريسك اعتباري

۷۹ بازديد

اعتبار سنجي شايد يكي از مهم ترين بخش هاي شراكت در دنياي امروز باشد. در زمان هاي قديم، قول كلامي ادله ي محكمي بود بر خوش حساب بودن فرد اما در دنياي امروز بهتر است كه تمامي وضعيت مالي فرد را بدانيد تا در صورت شراكت و ... دچار مشكل نشويد.
اعتبار سنجي در واقع يكي از راه هايي است كه شما ميتوانيد توسط آن ريسك ناشي از معاملات بسياري را كاهش دهيد.
نحوه ساز و كار اعتبار سنجي آنلاين اينگونه است كه شما ميتوانيد حتي استعلام معوقات بانكي را نيز انجام دهيد.
اطلاعات كاملتر در منبع.

بررسي اعتباري مشتري حقوقي

۹۲ بازديد

شخص حقيقي در واقع همان فرد انساني است كه با زنده شدن داراي يك سري حقوق مي شوند كه به آن ها مربوط مي شود و در زمان زندگي ميتوانند از آن استفاده كنيد. در اين بين، اشخاص ديگري هم وجود دارد كه جامعه آن ها را مانند گروه ها، جمعيت ها و همچنين موسسه ها مي شناسد كه به آن اشخاص حقيقي گفته مي شود.
زماني كه صحبت از اعتبار سنجي به ميان مي آيد، عده بسياري در نظر خود اعتبارسنجي افراد حقيقي را در نظر مي گيرند. آنچه كه شما بايد بدانيد اين است كه اعتبار سنجي را براي مشتريان حقيقي در بانك ها در واقع با رويكرد هاي تحليلي انجام مي شود.
دريافت گزارش اعتبارسنجي حقوقي

بررسي شرايط دريافت وام

۷۵ بازديد

ارزيابي اعتباري فرايندي است كه يك فرد يا شركت بايد طي كند تا واجد شرايط دريافت وام يا پرداخت وجه كالاها و خدمات در طي يك دوره طولاني باشد.
اين كه چه به صورت حضوري و چه به صورت جداگانه انجام شود، بايد از نظر قانوني شامل كليه اطلاعات مربوط به هزينه اعتبار براي وام گيرنده، از جمله بازده درصد سالانه و كليه هزينه‌هاي مرتبط باشد.
به طور كلي، گزارش اعتباري خوب مي‌تواند اعتماد وام دهنده در اعطاي وام و تسهيلات به وام گيرنده را جلب كند چرا كه رتبه بندي اعتباري او را افزايش مي‌دهد. گزارش اعتباري كه در فرايند ارزيابي اعتباري تهيه و تدوين مي‌شود، شامل توانايي و تمايل وام گيرنده براي پرداخت اقساط وام است، يكي از عواملي كه سياست‌هاي اعتباري وام دهنده را تعيين مي‌كند.
براي دريافت استعلام بانكي خود اقدام كنيد

فرآيندهاي كاهش ريسك

۹۱ بازديد

مدل اعتبارسنجي به مجموعه فرآيندها و فعاليت‌هايي اطلاق مي‌شود كه با اهداف و كاربردهاي تجاري شركت‌هاي مختلف مطابقت داشته باشد و انتظارات آنها را برآورده كند.
اساس طراحي مدل‌هاي اعتبار سنجي، طراحي مفهومي آن است كه نياز به ارزيابي به صورت مستند دارد تا از توانايي مدل در تامين نيازها اطمينان پيدا شود و خطرات منحصر به فرد پيش روي بانك و موسسات مالي و اعتباري را پشتيباني كند.
كليه فناوري‌ها و سيستم‌هاي خودكار براي پشتيباني از مدل‌هاي اجرا شده محدوديت‌هايي دارند.
اطلاعات بيشتر

ديجيتالي شدن بانك ها

۸۸ بازديد

شايد تاكنون ديجيتالي شدن را در بخش هاي مختلف ديده باشيد اما ميتوان گفت كه بانكداري از جمله مواردي است كه سود بسياري را از سامانه ملي اعتبار سنجي دريافت كرده است.
سامانه ملي اعتبارسنجي هم اكنون با پشتيباني بانك هاي مختلفي شروع به كار كرده است و از جمله منافعي كه در اختيار علاقه مندان قرار ميدهد ميتوان به اين اشاره كرد كه مجوزهاي بانكي را ميتوان براي افراد صادر كرد.
سامانه ملي اعتبارسنجي براي شما يك كارنامه ايجاد خواهد كرد كه شامل يك نمره و همچنين يك رتبه اعتباري است.
معمولا اينطور گفته مي شود كه معاملاتي كه در زمينه هاي مالي انجام مي شود همواره بين افراد حقيقي و حقوقي بوده است و يك پايه به عنوان اعتبار در اين ميان وجود دارد كه براي عده بسياري مهم است.
همين الان براي دريافت گزارش اعتبارسنجي خودت اقدام كن

خطرات در حوزه بانكداري

۹۳ بازديد

ريسك اعتباري يكي از انواع ريسك‌هاي بانكداري بوده و امري اجتناب ناپذير است.
ريسك اعتباري به سادگي درك مي شود زيرا شامل ريسكي است كه يك بانك در هنگام اعطاي وام به وام گيرندگان آن را در نظر مي‌گيرد.
هدف از مديريت ريسك اعتباري در بانك‌ها، اتخاذ پارامترهاي مناسب و قابل قبول براي مقابله با آن است.
هر بانك ممكن است رويكرد خاص و منحصر به فردي براي ايجاد مدل‌هاي مديريت ريسك اعتباري داشته باشد.
براي كسب اطلاعات بيشتر وارد لينك شويد.